Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 11
Image Size
1.5 MB
Resolution
2000×1250
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
150
Favourites
54 (who?)
Comments
71
Downloads
0
×
The Heat-Haze Daze by Spiritleaf7 The Heat-Haze Daze by Spiritleaf7
Kagerou Project fan art. :'D I've wanted to draw something like this for a long time, but I never got to it until now.
I don't really have much to say, hmm.
Well.
The feels. :iconcryforeverplz: 
Add a Comment:
 
:iconachiha-azteca:
Achiha-Azteca Featured By Owner Jul 19, 2014  Student Digital Artist
Very well done! You did a wonderful job with this. And that vid was quick sad. T.T
I'm really loving the clouds and sunlight in this one though. ^^
Reply
:iconspiritleaf7:
Spiritleaf7 Featured By Owner Jul 19, 2014   Digital Artist
Thank you so much! ^^
Haha, yeah, the lyrics are really dark despite the song being so upbeat. xD
Reply
:iconachiha-azteca:
Achiha-Azteca Featured By Owner Jul 19, 2014  Student Digital Artist
You're welcome!
They are indeed. >>
Reply
:iconb1tc4t:
B1TC4T Featured By Owner Jul 18, 2014  Hobbyist General Artist
this is COOL
Reply
:iconspiritleaf7:
Spiritleaf7 Featured By Owner Jul 18, 2014   Digital Artist
Thanks :'D
Reply
:iconb1tc4t:
B1TC4T Featured By Owner Jul 19, 2014  Hobbyist General Artist
Your welcome
Reply
:iconmage231:
Mage231 Featured By Owner Jul 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
That's so sad asdfghjkl ;^;
DA FEELZ-
Once again, you pwn at coloring! OwO
All in all, the whole picture is so pretty! ;w;
da feels tho
Reply
:iconspiritleaf7:
Spiritleaf7 Featured By Owner Jul 16, 2014   Digital Artist
I know right. ;A;
And thank you~!
There's a manga for it, btw. You should read it. :'D
Reply
:iconmage231:
Mage231 Featured By Owner Jul 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
Aw, no-*sniff* problem! ;v; XD
That, I shall! ...Eventually... XD
Reply
:iconsilk-shadow:
Silk-shadow Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Photographer
I love the concept ! The colors are perfect ! The red and the blue are perfectly chosen. And wonderful work for the sky ! :heart:
Reply
Add a Comment: